Stromy

Mal som tie stromy rád. Dodávali tej ceste čaro. Často som sa pod nimi prechádzal. Je to len pár stromov oproti tomu čo je vypílené v slovenských lesoch ale aj tak mi budú chýbať. Áno boli staré, pri silnom vetre z nich padali suché konáre, bolo to nebezpečné. Možno sa tomu však dalo predísť inak ako ich kompletným vypílením. Asi som sebec, taktiež lokálpatriot, ktorý tie stromy chce späť. Keď mi v zahraničí pípla správa s fotkami vypílených stromov bolo mi čudne, SMUTNO. Je to nič proti tomu čo sa teraz deje na Slovensku ale aj tak....

Mal som to rád na jar keď sme fotili svadbu...



...počas mrazov....



...počas jesene...



...aj zima tam bola zaujímavá...




Teraz už ostal len neporiadok po spílených stromoch...






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Penzión Dolina

Malá skala - lavičky